Sider

Sunday, February 23, 2014

Jeg vil have! Plus size dreams

Plus size drømme <3



Kender I dét, når man browser nettet og bare falder over en masse ting man gerne vil have?Det gør jeg ihvertfald! Måske jeg skulle hoppe af ?? Men så bliver der ikke blogget, jo! Jeg er simpelthen så vil med det nautiske look, der er på vej tilbage og har her lavet et outfit af ting jeg rigtigt gerne vil have. Der kommer masser af andre fede ønsker på bloggen snarest :)



Den er ret dyr og bliver ikke købt før den kommer på tilbud! Alligevel drømmer jeg om denne smukke, stribede bluse med anker på <3 Den er fra Evans til lige over 300,- Til gengæld er de coatede jeggins til 200,- lidt nemmere at komme i nærheden af. De er fra New Look. Gode, gamle H&M har til 180,- disse fine, quiltede ballerinaer, som jeg er nødt til at få mine pølser i <3





Jeg har snakket om denim skjorter tidligere og bliver lige lidt ved :)

Ellos har nemlig denne superfede version, der også kombinerer blondemoden på en fin og ekstremt feminin måde. I'm in love! Købe den her hvis du har 300,-
Den næste er også fra Ellos til 99,- og har en fed farve og blonde på ærmerne <3 Hvis det skal være HELT billigt, skal du dog en tur på Ebay, hvor jeg fandt denne til omkring 60,-. Dog er de MEGET små i størrelserne og de er længe om at varen når fra Kina.




















No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin