Sider

Friday, January 31, 2014

FFF blog ELSKER...Junarose og Pieces!

FFF blog ELSKER...Junarose!


I denne måned vil jeg fokusere på plus size brands, der er til at komme i nærheden af og laver tøj man vil være bekendt at gå i. Det er jo modeuge og heldigvis er der rigtigt meget fokus på plus size denne gang <3
Det er fedt at se, at man efterhånden er begyndt at anerkende os med lidt mere på sidebenene og at man gerne vil lave tøj vi kan være i :)


Denne uges brand er Junarose, der er en del af Bestseller-familien sammen med blandt andet Pieces, som jeg har talt lidt om før.
Junarose er et forholdsvis nyt mærke, men de er allerede blevet meget populære. Kvaliteten er høj og prisen er mere end fair!
Jeg har lavet et par outfits blandet fra både udsalg, basis og de nye varer.


Første outfit er til kontoret. Et afslappet, men fint outfit, der ikke koster meget. Cardiganen har jeg selv og den er MEGET mere værd, end de 120,- den koster! 
Den fine nederdel til 130,- kan bruges til ALT! Fra fest til møde og den klassiske form går aldrig af mode.
Som alternativ til den lidt kedelige grå. sorte eller hvide t-shirt har jeg fundet den fede, lidt neonagtige grønne t-shirt. Den koster 160,-

Jeg har tilføjet en fin, lys taske. Hvide tasker er på vej frem og dette kup fra Pieces er på tilbud til 175,-!
De fem armbånd kan bruges enten hver for sig eller sammen og fuldender looket for en hund :)


Andet outfit er perfekt til weekenden eller til bare at spise brunch eller shoppe :) 
Kjolen kan både gå i bukserne og udover og den kan bruges under en lang striktrøje når det er koldt. Den koster bare 100,- og er en perfekt basis-vare til en god pris.
Bukserne til 210,- er behagelige og afslappede, men stadig fine :) Jeg vil bruge dem til sommer også! 
Alle skal have en hvid cardigan og senere vil jeg kommer med et basis-indlæg. Til 130,- er denne fine, korte version med en lille sød lomme på.
Jeg ELSKER statement-halskæder og i mit forrige indlæg om plus size accessories er der også et par stykker. Junarose har lavet den fede lidt art deco-inspirerede, der er god, hvis man ikke vil have noget megatungt hængende. Den koster kun 130,-
Til sidst har vi den fine crossbody-taske fra Pieces. Den koster 130,- og der er lige plads til mobil, dankort og det vigtigste.


   
Er DU klar til fest? Nej? Vil du være det? Så kig videre!
Jeg er normalt ikke en kjole-pige, men jeg elsker bare denne løse, rå version <3 Med sine 400,- er den dog i den dyre ende, men hvis du dresser den ned, kan den bruges til hverdag også og så er det "egentlig" kun 200,- :D 
Jeg KAN IKKE på nogen måde gå i strømpebukser og jeg lærer det aldrig nogensinde, tror jeg. Det er bare  for ubehageligt! Leggings til gengæld er jeg fan af :) Disse fede bordeaux er moderigtige og superfine til kjolen. Til 130,- er de oven i købet også billige. Nice!
Alle ved, at man ikke gider rende rundt med andet end en clutch til fest og den fine hvide fra Pieces til 130,- har den rette størrelse både for og til pengepungen. 
Jeg går ALDRIG i høje hæle, men I skal ikke snydes! Jeg er virkelig misundelig over ikke at kunne hoppe i dem her fra Pieces. Til 250,- overvejer jeg det dog kraftigt alligevel!
Den matte guldfarve er mega hot i denne sæson og jeg elsker den virkelig. Da jeg har valgt en kjole med pynt på kraven, vil jeg ikke sætte en halskæde til. Men ringen til 60,- og armbåndet til 200,- giver flot modspil til den bordeauxrøde farve og det velour der er på skoene. De er minimalistiske og super-feminine <3



No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin