Sider

Friday, January 24, 2014

Billige accessories - plus size

Billige accessories - plus size



Hej piger ;)
De fleste af os elsker både smykker og tasker og desværre skal vi selv HER tænke på hvad vi køber.
En tynd halskæde til en tyk hals er nemlig ikke sagen og en taske, der sidder oppe i armhulen er heller ikke fedt! Jeg har her samlet en masse fede accessories, som os pluspiger fint kan bære. Hvad skal I købe?
Personligt elsker jeg de store chunky halskæder <3


Fra Smartgirl's udsalg har jeg fundet fede halskæder og armbånd. Især den chunky med knuden synes jeg er fantastisk.



Plus size accessories


OPDATERING 29/1!


Kender I dét, når man bare trykker "udgiv"? :D
Halvdelen af indlægget blev ikke færdigt, men mine fingre mente I skulle se det alligevel. Oh, well :)




Nå, men her kommer nogle fede og billige tasker, der passer over mormor-lufferne :)
Shopper-net er megahotte lige nu og de er superpraktiske, da man kan have alt fra dameblade til vanter i. Mange modeller kommer med hanke og en lang rem og så er der den som den jeg har fundet på Bubbleroom. Det smarte ved den er, at den nemt kan komme over skulderen. Den er fra Selected Femme. Udover at være fed, praktisk og billig, har den moderigtige, hvide farve. Den blanke fra H&M er en god blanding af en taske og et net og har en praktisk lomme foran.
Også fra H&M er den mere taske-agtige version af shopperen. Den har også en lang, god hank på.
Dixie har denne fede brune taske med nitter på og den kan også komme over skulderen :)
De har også lavet den fine lille pung, hvor der snildt kan være en mobil i. Sidst, men ikke mindst elsker jeg den guld-glimtende clutch. Den koster en hundrede-mand, men ser MEGET dyrere ud og det er jo bare nice :)









No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin