Sider

Thursday, December 26, 2013

Januarudsalg - plus size!

Januarudsalg - plus size!



Hej alle :)

Januarudsalget er så småt skudt igang nu og hvis der er bare lidt penge tilbage på kontoen, er det nu du skal ud af starthullerne!


Jeg er mest til det online udsalg, da jeg synes man oftest sparer flest penge her. Desværre skal jeg ikke selv have noget i denne omgang, men jeg har samlet lidt links til de bedste sider med plus size mode :)


Zizzi ved vi alle kan være lidt pebrede og personligt er jeg ikke helt i deres prismæssige målgruppe. MEN!

Når de holder udsalg, er det altså virkeligt billigt, så her har jeg fundet et par virkeligt gode ting over årerne :)
Tjek også de fysiske forretninger, hvor du bl.a. kan være heldig at komme hjem med et tørklæde for bare 25,-, bukser til 80,- og meget mere. Dét er tilbud, der vil noget!

Bubbleroom er generelt billige og med størrelser op til 54, er der også noget for os plus-piger :)

De er en smule små i størrelsen, men ikke meget. Deres udsalg er allerede startet og der er fine ting imellem!
Da de har mange mærker, er det noget til enhver smag :)

Ellos er også igang og her er det vanvittigt! Du finder ALTID rabat OVENI rabatten og du får meget tøj for få penge. Igen er der mange mærker og da de har en stor plus-sektion med alt fra deres eget basis-tøj til Zizzi, Zay osv., går du næppe forgæves her :)


Asos Curve og Asos generelt er også et godt sted, hvis man kan vente lidt på sine varer, da de sendes fra udlandet. Men 38,- for et bælte er altså værd at vente på i min verden :) 


Jeg har nedenfor sammensat et par outfits; et fra hver side (bortset fra ASOS). Alle outfits er til under en plovmand :)

Happy shopping!

- Admin


Zizzi hverdagsoutfit - samlet 467,-                             

                                     



































  





Bubbleroom nytårsoutfit - samlet 493,- 








































Ellos casual vinteroutfit - samlet 497,-

































No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin